Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2011

Ενα μυνημα ζωης

 Μ' αρεσει η σκεψη πως την ημερα που γεννιεται κανεις, του χαριζουν τον κοσμο σαν δωρο γεννεθλιων. Ενα υπεροχο κουτι με εξαισιες κορδελες! Μερικοι δεν κανουν ουτε τον κοπο τις κορδελες να λυσουν, οχι ν' ανοιξουν το κουτι.... Και οσοι το ανοιγουν περιμενουν να βρουν μεσα μονο το Θαυμα, την Ομορφια, την Εκσταση. Ξαφνιαζονται που υπαρχει στην ζωη και ο Πονος, η Απελπισια, η Μοναξια και η Συγχυση. Και ομως, ολα ειναι μερος της Ζωης. Δεν ξερω για σας αλλα εγω δεν θελω να χασω την ζωη.
Θελω να μαθω το καθε πραγματακι που εχει μεσα το κουτι.
Αυτο το μικρο κουτι λεγεται Πονος. Τι να κανουμε, δικο μου ειναι και αυτο, θ' ανοιξω λοιπον τον Πονο και θα γνωρισω τον Πονο. Και αυτο το μικρο πακετακι λεγεται Μοναξια. Ξερετε τι συμβαινει οταν ανοιγω το πακετακι που λεγεται Μοναξια? Γνωριζω την Μοναξια. Και οταν μου λες " Νιωθω Μοναξια" μπορω να καταλαβω λιγακι την Μοναξια σου... Και μπορουμε να καθησουμε μαζι και να κρατησουμε ενας το μοναχικο χερι του αλλου.
Θελω να τα γνωρισω ολα τα πραγματα μεσα στο κουτι γιατι ξερω οτι ετσι θα γνωρισω και την Εκσταση. Βρισκεται εκει και θα την βρω.
Ξερω οτι μπορεσα να μετατρεψω τον Πονο σε Χαρα και εσυ μπορεις να το κανεις αυτο. Μπορεσα να παρω την Αγωνια και να την κανω Αληθεια. Και εσυ μπορεις να το κανεις αυτο. Δεν υπαρχει τιποτε που να  μπορω να το κανω εγω και να μην μπορεις να το κανεις  και εσυ.
Δεν ειμαι υπερανθρωπος, οτι μπορω εγω το μπορεις και εσυ. Και πολλα πραγματα μπορεις να τα κανεις καλυτερα. Αν δεν τα εχεις, δεν ειναι γιατι  δεν τα εχεις. Ειναι γιατι δεν προσπαθεις για αυτα.
Βρισκονται εδω και ειναι δικα σου.. Εχουμε την μαγικη ικανοτητα να μετατρεψουμε την Απελπισια σε Ελπιδα. Μπορουμε να σκουπισουμε τα Δακρυα και να τα αντικαταστησουμε με  Χαμογελα.

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΕ  ΕΜΑΣ. Ο τροπος που την ζουμε ειναι το δικο μας δωρο σε Εκεινον... 
Ας κανουμε το δωρο αυτο υπεροχο !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου