Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2011

Ολα για την Αγαπη

1. Αγαπη ειναι ονειρο που την ζωη στολιζει,
πριν αγαπησεις ανθρωπο προσεξε αν το αξιζει,
τα λογια σου πριν τα πεις μετρα τα ενα ενα
και της καρδιας σου το κλειδι μην το δωσεις σε κανενα
και αν απο αγαπη πληγωθεις μην κλαψεις, μην δακρυσεις 
ετσι ειναι η ζωη, η χανεις η κεδιζεις..


2. Η αγάπη είναι η ωραιότερη και μεγαλύτερη δύναμη.
Η αγάπη είναι η μέγιστη ευφυϊα.
Η αγάπη είναι ο μέγιστος πλούτος.
Η αγάπη είναι η πλήρης ανιδιοτέλεια.
Η αγάπη είναι η αξιοπρέπεια.
Η αγάπη είναι άπειρη και δεν κρατάει κομπιουτεράκι να κάνει υπολογισμούς.
Η αγάπη είναι αυτοεκτίμηση και αυτοσεβασμός γι΄αυτό όταν αγαπάμεπραγματικά ποτέ δεν αισθανόμαστε κακομοιριά, αλλά καλοτυχία ασχέτως ανο αποδέκτης της αγάπης μας, είναι άξιος ή ανάξιος της.




3. Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΣΤΗ ΖΩΗ,Η ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.

ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΟΥΤΕ

ΑΞΙΠΡΕΠΕΙΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩΙΣΜΟ ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ.....

ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕΣ

ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ!!!!

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ...ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΤΟ...






4. 'Ετσι είναι η αγάπη που νιώθω για σένα που,
να ζητάς το νερό και να γίνομαι ωκεανός
να ζητάς τη φωτιά και να γίνομαι ηφαίστειο
να ζητάς τη σπίθα και να γίνομαι κεραυνός
να ζητάς τον αέρα και να γίνομαι τυφώνας.
Να σ' αγαπώ τόσο ώστε,
όταν εσύ πίνεις εγώ να ξεδιψώ
όταν εσύ τρως εγώ να χορταίνω
όταν εσύ ξαπλώνεις εγώ να ξεκουράζομαι
όταν εσύ κοιμάσαι εγώ να ονειρεύομαι...






5. Αγαπη ειναι πολλα αλλα και τιποτα.
Αγαπη ειναι χαμηλα αλλα και ψηλα.
τελικα η αγαπη ειναι σαν την σκια μας







6. Σ΄ αγαπώ

Σ΄ αγαπώ,
γιατί σειρήνες πληρωμένες
απ΄ τους καιρούς τους πονηρούς
δε σε ξεγέλασαν

Σ΄ αγαπώ,
γιατί ψυχές ξεπουλημένες
δεν έχεις κάνει αρχηγούς
όσα κι αν σ΄ έταξαν

***

Σ΄ αγαπώ,
γιατί γελούν με ειρωνία
που θέλεις λίγα στη ζωή
και δε ταράζεσαι

Σ΄ αγαπώ,
που της ζωής σου την πορεία
την βγάζουν λάθος και τρελή
μα δε προσβάλεσαι

***

Σ΄ αγαπώ γι΄ αυτό που είσαι
που ποτέ δεν προσποιείσαι
σ΄ αγαπώ γιατί μ΄ αγγίζεις
κατευθείαν στη ψυχή

Σ΄ αγαπώ γιατί γνωρίζεις
τα κενά μου να γεμίζεις
σ΄ αγαπώ γιατί δε ξέρεις
τι θα πουν εγωισμοί



7. ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕ Σ'ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΠΩΣ
Σ'ΑΓΑΠΩ ΑΦΟΥ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΔΥΟ ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ,
Η ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΦΤΕΡΟΥΓΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ,
ΕΧΕΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟ 'ΝΑ ΜΙΣΟ ΑΠΟ ΚΡΥΟ.

Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΝΑ Σ'ΑΓΑΠΗΣΩ ΠΑΛΙ,
Τ'ΑΠΕΙΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΩ
ΚΙ ΑΠ'ΤΟ ΝΑ Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΨΩ:
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΙ ΕΓΩ ΔΕ Σ'ΑΓΑΠΩ ΑΚΟΜΑ.

Σ'ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΔΕ Σ'ΑΓΑΠΩ ΣΑΝ ΝΑ 'ΧΑ
ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
ΚΙ ΕΝΑ ΔΥΣΤΥΧΟ ΑΒΕΒΑΙΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ.

ΔΥΟ ΖΩΕΣ ΝΑ Σ'ΑΓΑΠΩ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ.
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ Σ'ΑΓΑΠΑΩ
ΜΑ Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΚΙ ΟΤΑΝ ΔΕ Σ'ΑΓΑΠΑΩ.





8. "Χαρά"
Τι να κάνουμε, ώστενα αποκτήσουμε μέσα μας τη χαρά;Η χαρά έρχεται ότανείμαστε αμέριμνοι, όταν δηλαδή δεν έχουμε μέσα μας άγχος και αγωνία για κάτι.Αμεριμνησία δεσημαίνει να μην κάνουμε τίποτε. Μερικές φορές πέφτουμε στην παγίδα να νομίζουμεότι αν εγκαταλείψουμε τους στόχους και τις επιδιώξεις μας, θα είμαστε πιοαμέριμνοι και άρα πιο χαρούμενοι. Η αλήθεια όμως είναι ότι δε χρειάζεται ναπληρώσουμε ένα τόσο ακριβό τίμημα για τη χαρά: Είναι αρκετό να είμαστεεσωτερικά αμέριμνοι, να επιμελούμαστε δηλαδή κάθε μέρα ό,τι έχουμε μπροστά μας,χωρίς όμως να μας απασχολεί το αύριο, χωρίς να μας απασχολούν πράγματα πουείναι πέραν του δικού μας ελέγχου.Αν αποκτήσουμε αυτήτην κατάσταση, τότε το σώμα και το μυαλό μας θα μεριμνά και θα φροντίζει, ηψυχή μας όμως θα είναι - την ίδια ώρα – ήρεμη, ξεκούραστη και χαρούμενη.Υπάρχειβέβαια και μια άλλη χαρά, βαθύτερη και πιο ουσιαστική: Είναι η χαρά που έρχεταιόταν ξεχνάμε τον εαυτό μας για χάρη κάποιου άλλου, όταν δινόμαστε χωρίς να μαςκρατά πίσω, ούτε η βαριεστιμάρα μας ούτε η φιλαυτία μας. Αυτή είναι μια φωτεινήχαρά, γεμάτη ηρεμία και περιπέτεια ταυτόχρονα, που μας μεταμορφώνει ωςανθρώπους και μας ανοίγει νέους ορίζοντες.





9. "Αγάπη" Η πραγματική αγάπη είναι πάντοτε συνυφασμένη με την προσφορά, τη θυσία, την ανιδιοτέλεια. Αγάπη είναι να χαίρεσαι με αυτόν που χαίρεται και να λυπάσαι με αυτόν που πονά. Αυτός που αγαπά ανέχεται τον άλλο με τις ατέλειές του χωρίς να τον περιφρονεί, χωρίς καν να τον κάνει να νιώθει άσχημα για αυτό που είναι. Όταν αγαπάς ενδιαφέρεσαιτι θα γίνει ο άλλος, χωρίς όμως αυτό το ενδιαφέρον να γίνεται καταπίεση και επιβολή. Και αυτό, διότι η πραγματική αγάπη εμπεριέχει τον σεβασμό της ελευθερίας του άλλου, την εκτίμηση προς την προσωπικότητά του. Παρεξηγημένη αγάπη είναι όταν ο άλλος γίνεται το αντικείμενο με το οποίο ικανοποιώ εγώ τις ανάγκες και τις επιθυμίες μου. Κάτι τέτοιο μάλλον προσκόλληση και αδυναμία πρέπει να ονομάζεται παρά αγάπη. Καταντούμε σε αυτή την παρεξηγημένη κατάσταση είτε όταν είμαστε φίλαυτοι δηλαδή "εγωιστές" - είτε όταν πάσχουμε από κοινωνική ανασφάλεια. Σε αυτή την δεύτερη περίπτωση, ο φόβος μη τυχόν και μας απορρίψουνοι άλλοι μας κάνει να απαιτούμε συνεχώς επιβεβαίωση
 "Πες μου ότι με αγαπάς ..." "Μα μόλις τώρα σου το είπα ". Η ανασφάλεια, με τις απαιτήσεις που προτάσσει, μας εμποδίζει από το να γνωρίσουμε και να αγαπήσουμετον άλλο για αυτό που πραγματικά είναι, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που μας εμποδίζουν οι απαιτήσεις που προτάσσει η φιλαυτία, ο "εγωισμός".Ποια από τις δύο πιο πάνω μορφές αγάπης έχουμε εμείς μέσα μας; Κριτήριο είναι η στάση μας απέναντι στους δύσκολους ανθρώπους: Αν τους αγαπούμε και αυτούς με την ίδιαπροθυμία, τότε η αγάπη μας είναι πραγματική. Αν όμως αγαπάμε μόνο όσουςανθρώπους βρίσκουμε ευχάριστους και βολικούς, τότε μάλλον η αγάπη μας εμπίπτειστην δεύτερη κατηγορία.
Η αληθινή αγάπη μέσα στην ψυχή ενός ανθρώπου είναι σαν ένα δέντρο που σιγά σιγά μεγαλώνει, και σκεπάζει όλο και περισσότερους ανθρώπους κάτω από την δροσερή σκιά του. Από εμάς το μόνο που απαιτείται είναι να φροντίσουμε λίγο για την καλλιέργειά της, καθώς επίσης να την προστατεύσουμε από αυτά που θα μπορούσαν να την ξεριζώσουν από την καρδιά.






10. Το σ αγαπώ είναι....
να χαίρομαι να σε βλέπω να γίνεσαι καλύτερος
να χαίρομαι να σε βλέπω να είσαι ευτυχισμένος
να χαίρομαι να σ αγκαλιάζω
να χαίρομαι να μοιράζομαι μαζί σου τα πάντα
να ξέρω πως είσαι δίπλα μου κοντά μου, πως είσαι σύμμαχοςμου και πως μπορώ να στηριχτώ στην δική σου αγάπη όπως και συ στην δικιά μου
να απολαμβάνω την ζωή γιατί σ αυτήν υπάρχεις και σύ



11. Σ' αγαπω γιατι...
Σ' αγαπώ γιατί κατοίκησες στη Ψυχή μου
Σ' αγαπώ γιατί το χάδι σου ξύπνησε το χαμόγελο μου
Σ' αγαπώ γιατί οι μυρωδιές σου μέθυσαν το κορμί μου
Σ' αγαπώ γιατί ο ψίθυρος σου αγκάλιασε τη καρδιά μου
Σ' αγαπώ γιατί η φωνή σου νανούρισε το φόβο μου
Σ' αγαπώ γιατί το φιλί σου χρωμάτισε τα όνειρά μου
Σ' αγαπώ γιατί τα χείλη σου ήπιαν τα δάκρυα μου
Σ' αγαπώ γιατί τα χέρια σου χάιδεψαν το όνειρο μου
Σ' αγαπώ γιατί τα μάτια σου χαμογέλασαν
Σ' αγαπώ γιατί τ' όνομα σου ξύπνησε το βλέμμα μου
Σ' αγαπώ γιατί η θύμηση σου με βοήθησε να διασχίσω τηθάλασσα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου